Secció Ciclista Cabrils - Fòrum de discussió
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre

5 participantes

Ir abajo

VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre Empty VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre

Missatge  sccabrils Dc Oct 07, 2009 1:15 am

BTT Manlleu: ja van sis!

Amics bikers,

de nou, gracies a l'empenta dels socis del Club Ciclista Manlleuenc, amb l'inestimable ajuda dels colaboradors de sempre i ganes renovades, preparem la que ja serà la sisena edició de la nostra pedalada.

Com cada any farem 3 recorreguts, un per la gent no iniciada i mainada amb ganes de pedalar, un altre pensat en bikers iniciats en el mountain bike i finalment el recorregut dur i exigent per als bikers millor preparats.

Com sempre us intentarem sorprendre descobrint racons i caminets inèdits de les nostres contrades.

A més, com ja ve éssent habitual a meitat de recorregut tindrem preparat un bon entrepà de botifarra acabada de coure, avituallaments per tot el recorregut i un piscolapis per quan acabeu.

Finalment us donarem un record de la pedalada que de ben segur us agradarà. Si al final passeu un bon matí pedalant per les nostres contrades, haurem acomplert el nostre objectiu. Us hi esperem a tots.

NO HI PODEU FALTAR!!!

BTT Manlleu .

Organitza:

Colabora: Club Ciclista Manlleuenc.

www.bttmanlleu.com
www.ccmanlleuenc.co
sccabrils
sccabrils
Admin

Nombre de missatges : 40
Data d'inscripció : 26/01/2009

http://www.sclconcordia.com

Tornar a dalt Ir abajo

VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre Empty Re: VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre

Missatge  Xavier Dc Oct 07, 2009 1:21 am

Molt recomenable. Segurament hi aniré, s'apunta algú més?

Xavier

Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 20/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre Empty Re: VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre

Missatge  HectorS Dj Oct 08, 2009 11:55 am

Seguramente yo también iré. Recuerdo haberlo hecho ya una vez y es muy guapo. Lo confirmo la próxima semana.
HectorS
HectorS

Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 30/01/2009
Ubicació : Cabrils

Tornar a dalt Ir abajo

VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre Empty Re: VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre

Missatge  Pilar Prats Dj Oct 08, 2009 7:25 pm

Uhmmmm, no està malament!!!
Jo havia pensat fer la Prehistòrica... es diu així????? És el 22 de novembre....
Hector!!!! Por fin, he conseguido activar contraseña!!!!!!!!!!!!!!! Menos mal!!!!!!!!!!! Very Happy

Pilar Prats

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 19/06/2009
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre Empty Re: VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre

Missatge  Barbara Dl Oct 12, 2009 9:01 pm

Pinta bien! Alguien lo ha hecho algún año? mucha gente???
Barbara
Barbara

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 12/10/2009
Edad : 57

Tornar a dalt Ir abajo

VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre Empty BTT Manlleu

Missatge  Pilar Prats Dt Oct 13, 2009 4:14 pm

Qui anirà????
A mi m'agradaria fer la cursa.... però jo sola no hi aniré...ja em conec....
Però si algú vol... m'apunto!!!!!! El problema és que al meu cotxe no cap la bici... necessitaria algú per portar la bici i a mi, és clar!!!!!!!
Bé, espero resposta!!!! Si, montem un grupet faré la preinscripció!!!!!!!
Abraçada a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pilar Prats

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 19/06/2009
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre Empty Re: VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre

Missatge  Pilar Prats Dt Oct 13, 2009 7:58 pm

Ala, ja està!!!
ja m'he apuntat!!!!!!!!!!!!!
he vist que al blog ens trobarem ales 6.45 al POnt de la Vela. Jo necessitaré algú per portar la bici!!!!!!!!!!

Pilar Prats

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 19/06/2009
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre Empty Manlleu

Missatge  Xavier Dc Oct 14, 2009 10:32 pm

Jo aniré. Ara faré un comentari al blog, a veure si així tenim més respostes.

Xavier

Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 20/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre Empty Re: VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre

Missatge  HectorS Dv Oct 16, 2009 6:25 pm

Bueno, yo había dicho que iría pero al final he cambiado de planes. En fin, me los cambiaron ya que estoy "de Rodri" y se me hace imposible ir. Lo siento...

Barbara, si la hice hace unos años y está muy bien. es una pedalada muuuuy recomendable. Suerte y que la distrutéis!. Hector
HectorS
HectorS

Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 30/01/2009
Ubicació : Cabrils

Tornar a dalt Ir abajo

VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre Empty Re: VI Marxa MountainBike Manlleu, Diumenge 18 d'octubre

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum