Secció Ciclista Cabrils - Fòrum de discussió
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Que tal ha anat la primera setmana?

Ir abajo

Que tal ha anat la primera setmana? Empty Que tal ha anat la primera setmana?

Missatge  sccabrils Dl Gen 25, 2010 12:54 am

Agrairia els vostres comentaris, doncs com us vaig dir, es tracta de que l'entrenament el fem entre tots. Vinga nimeu-vos i escriviu-li a "Elena Francis".

Jo he anat complint amb el que tocava, gairebé tot, menys un dia de gimnàs, que he compensat avui amb una Cronoescalada de esquí de muntanya a Espot. Hi era la selecció catalana, espanyola, equips francesos i andorrans, pel que he tingut la sensació de que estava a punt de començar una pedalada, d'aquelles que estan tots els maquinorros...jo com sempre, he anat a lo meu i m'he quedat sorprés de que encara que anava tota l'estona de 165 cap a dalt, he aguantat bé i anava al mig dels participants (encara que ara no tindria que fer aquestes matades, com us vaig explicar, ara hem d'anar a 65% - 70%). El problema ha vingut al final de la prova, perquè han posat una muntanya amb un desnivell de collons de mico i jo no tinc repajolera idea de fer "voltes Maria", pel que al segon intent i després de vàries amorrades, he reculat cap a baix.

Heu pensat en el circuit? Recordeu que ha de començar i acabr al mateix lloc.

Salutacions a tots i vinga, anem a per la segona.

Miquel
sccabrils
sccabrils
Admin

Nombre de missatges : 40
Data d'inscripció : 26/01/2009

http://www.sclconcordia.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum